konstigalilian -

Hej Sverige, tack för att ni tog er tid. Det var mycket kul!

Lollo, Niklas, Fideli och Titus -Tack för skyp-dejten vi hade idag!
Det var underbart att se och prata med er! Extra underbart var det att få se och höra Titus -mosters minsta lilla skatt. Jag är helt förbluffad över hur fort han har vuxit sen sist vi skypade, för ett par veckor sedan ungefär. Sötskruttens fuffiga kinderna skulle jag kunna pussa på i evigheter! Med andra ord tur för Titus att jag är på andra sidan jorden :)
Jag kan inte fatta (precis så där som när jag 'inte kan fatta' när det serverades pannkaka i skolan, ni vet) hur många skratt ni gav mig idag. Ni är ruskigt roliga hela högen (inklusive Margit)!
Jag ÄLSKAR Er Och Det Vet Ni Om! Ett hjärta till er var ♥♥♥♥. Puss /Lilian
Ps. Hälsa Margit så mycket från mig!


Translation:
I had a skype date with my big sister Lollo, Niklas my brother-in-law, theirs son and my youngest nephew Titus and my big sister Nilla's doughter and my youngest niece Fideli (difficult huh?) earlier today. It was wonderful to talk and to see them and it was amazing to see how much Titus has grown!
Thanks for taking your time to skype with me! I love you so!
Thanks for taking your time to skype with me! I love you so!
♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var Underbart att Se o Höra Dig!

Älskar Dig!



Ps. Jag har inte någon kontakt med Margit... Det skar sig mellan oss när jag råkade säga att Judas verkade vara en trevlig kille...

2011-11-06 @ 23:32:52
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0