konstigalilian -

Häng med in på Targets julavdelning.

Oj. Nu har jag mycket att blogga om. Bland annat min Thanksgiving, helgens besök i Annapolis och inte minst resultatet av raggningsexperimentet. Men jag väljer att börja med kvällens besök på Targets julavdelning, för nu när det har varit 1:a advent och allt tycker jag det är dags att börja julpynta på bloggen.
T A R G E T -Target.
Det som inte finns på Target finns inte. Nejvars, men det finns mycket där. Fast ikväll var det som sagt julavdelningen som fick mitt största fokus.
Paljettiga julstrumpor. Jag slår mig i backen på att Babsan har något liknande att hänga över öppna spisen hemma hos sig. Gör inte ni också det?
Har ni sett! En livs levande tomte! Nävars, det här är ju Becky. Min värdfamiljs tidigare au pair som är på besök. En vecka ska hon vara här sen åker hon hem till Sverige igen så jag vill att tiden ska gå sakta för vi har riktigt kul tillsammans.
Nu ska ni få se några av alla julgransprydnader som dom säljer på Target. Visserligen en minidel av hela sortimentet men alltid något i alla fall.
Rudolf och Frosty. Två klassiska ansikten som dyker upp till jul här i USA.
Mr Grinch. Också en mycket känd julkaraktär.
Den här bilden är lite extra mycket tagen till mina syskonsöner Love, Teddy och Rufus. Bara för att dom älskar dessa filurer förstås.
Mitt i prick.
Om man känner för att hänga ett kvinnoben i granen så finns givetvis den möjligheten.
Här vet man att det är både insidan och utsidan på paketen som räknas.
Även jag har full koll på att det både är insidan och utsidan som räknas. Gissa om en av dom anställda hade roligt åt mig när jag tog den här bilden! "Tejpen har du där borta" sa han. Jag log tillbaka och sa att det inte var meningen att han skulle ha sett mig men att det inte gjorde något för att jag tycker om när folk skrattar och har kul. Kul Jul!
Efter att ha kollat klart gick vi till kassorna för att betala för det vi skulle ha. Precis som man gör när man går i affärer alltså. Inget konstigt alls.
Och vad köpte jag då? Jo, godis. Och vad köpte Becky då? Jo, godis. Livet är för kort för att inte unna sig något gott varje dag. Kom ihåg det kära vänner. Kom ihåg det.


Translation:
Merry X-mas /Target

Kommentarer
Postat av: Micke Malm

Grymt häftigt. Vilka grejer alltså. Dom kan sånt där med annorlunda grejer. Ha det bäst. kram

2011-11-29 @ 06:23:41
Postat av: Bodypalace

Kul att bloggen var något för dig! =) alltid kul när folk gillar det man gör :)

2011-11-29 @ 07:50:53
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Linnea

Vilka grejer! Jag vill ha allt..

Teddy kommer bli så glad när han ser kortet på Svampbob och Spindelmanen, just nu ligger luringen fortfarande och sover..

De där paketet med den Gröna på huvudet vill jag ha i Julklapp :)

Vi saknar och älskar dig!!

2011-11-29 @ 08:09:49
Postat av: Anonym

hej snygging kolla gärna in min ny startade blogg och säg vad du tycker! ;)

2011-11-29 @ 08:17:41
URL: http://tezzii.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad mycket julfint :)

2011-11-29 @ 09:26:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Lollo

Men vad 17! Jag vill också!!!

Undrar om Linnea o jag kan dela julklappen med den gröna rosetten...jag vill oxå ha den...o den finns ju bara i ett ex....



Älskar Dig!



Puss!

2011-11-29 @ 09:48:50
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Lollo

PASA#3E

2011-11-29 @ 09:50:38
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Härliga bilder och blogg. Härligt att du är dig själv och inte som alla andra.

2011-11-29 @ 10:48:49
URL: http://eliasmamma.blogg.se/
Postat av: ANGELCHANELLE

OJ, gud vad härligt det ser ut ! Sådär mycket roligt julpynt samlat i en enda affär hittar man ju inte i Sverige, tyvärr.

2011-11-29 @ 10:57:55
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Rapp

Mycket bilder, det är grejer det!

Många skulle säkert vilja få Lilian i julklapp, så handla på lite extra mkt paketpapper å stuff ;)

2011-11-29 @ 12:40:18
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: research paper

Seems like you can find anything in such a big mall.

Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG lilla syrran!!! Å ni andra små syrror!!!!! Ni vet väl att störst går först så den som julklappen me grön rosset isof. ska gå till e MIG!!!!!!!!!! PUSSSSSSSSSSSS/Bettis

2011-11-29 @ 22:38:18
Postat av: Villa DIY

Gud vilken härlig butik! Där skulle vi kunna shoppa ihjäl oss. En sådandär paljettstrumpa skulle vår älsta dotter dö för ;)

2011-12-19 @ 10:50:21
URL: http://blogg.dt.se/villadiy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0