konstigalilian -

En bra start på dagen!

Imorse hade jag minst sagt en bra morgon. Den började med två härliga skypsamtal. Det första med min storasyster Linnéa och hennes son Teddy. Vi pratade en liten stund och det var lika underbart som alltid!
Det andra samtalet var med min Älskade Mamma! Vi pratade om allt möjligt och det säger jag er -ingen kan ha en så härlig Mamma som min. Eller jo förstås. Det skulle väl vara mina 6 syskon.. 
När vi hade skypat klart begav jag mig på en promenad för en frukost på Brew HaHa. Roligt namn va :) 
Där var det full frulle rulle.
Jag köpte mig en stor kopp te, en bagel och ett snövittrött äpple. Sen satt jag i min lugna ro och avnjöt min frukost bläddrande i dagens New York Times.


Translation:
This morning was great! Skype with my sister Linnéa, my nephew Teddy, my dear Mother and a delicious breakfast. Nothing to complain about in my sweet life.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv; haha, ja det får vi hoppas! ;)

nu måste du berätta, för detta har jag undrat i evigheter; vad är en bagel och hur smakar det?? jag ser det överallt i amerikanska serier/filmer haha!

2011-11-20 @ 19:44:08
URL: http://escz.blogg.se/
Postat av: Love

Hade Peter Parker fotat något coolt i New York Times? :)

2011-11-20 @ 20:01:56
Postat av: Lollo

Teddy berättade att han Skypeat med Niljan hos Mormor :)

Det var kul sa han! :)



Jag frågade Rufus på kalaset vem jag var...

Moster Niljan fick jag till svar då!

Same same but different ;)



Love U!

2011-11-21 @ 01:20:30
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

underbar start på dagen du=)

kram eva

2011-11-22 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0