konstigalilian -

För ungefär exakt en vecka sedan.

Hej och Hå vad tiden går! Redan en vecka sedan Oliver, Viggo och jag var på museum-äventyr. Den här gången på ett museum med Dinosaurier! Pretty cool, um? Som Oliver skulle sagt.
Oliver är ett riktigt fan av dinosaurier. Precis som jag själv var när jag var i hans ålder. Eller, han är ett fan. Jag var besatt.
Så gissa tre gånger om Oliver var riktigt nöjd över besöket på den här avdelningen?
Viggo var nöjd över allting. "Look Leean, Loook" sprang han pekandes omkring och sa ett par trehundra gånger och jag tyckte det var lika underbart varje gång. Så härligt att se på när dom tycker något är spännande.
Vi såg en Pumba och två djur som nästan kramas. Eller. Kanske inte. I vilket fall ingen kärleksfull kram.
Pretty cool, um?
Whats up dude!
Titt så söt! Han ser inte det minsta ondskefull ut.. (och ja, jag skrev titta utan a:et på flit. Det är nämligen så gulligt man pratar om man är uppvuxen med en mamma från Norrköping).
Jag tyckte att killen med ormen var jättefrän! (Hum, hur dumt lät inte det där på en skala) Han berättade en massa kul information om ormen och det bästa av allt var att man fick klappa den (Oh, nu lät det ännu värre).
Bäst att sluta detta inlägg här innan det blir tokigare än tokigast...



Translation:
Pics from last Friday when Oliver, Viggo and I was at a museum. It had stuff like snakes and dinosaurs. Pretty cool, um?

Kommentarer
Postat av: Rapp

yeah! dinosaurier!(inte ett dugg avis nu) lät tok mysigt. Pretty cool med firrarna, där hade jag vait fast limmad som med Karlssons klister. Det är så man minns själv hur uppspelt man kunde bli å sprang runt å sa "titta titta!".

Hoppas du tog ett varsamt tag runt ormen å strök den fint.



Fortsätt hitta på sånt här :)

2011-11-18 @ 14:53:18
URL: http://kondenserad.wordpress.com
Postat av: sofia

Åh, varför, varför kan jag inte få bli en liten fluga! Jag vill också få se dinousarier ju! :) Ser ut som ett jättehäftigt ställe. :)

2011-11-18 @ 19:42:03
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh, varför, varför kan jag inte få bli en liten fluga! Jag vill också få se dinousarier ju! :) Ser ut som ett jättehäftigt ställe. :)

2011-11-18 @ 19:43:29
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Lillan

ha ha vad rolig du är :P

2011-11-19 @ 19:25:53
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0