konstigalilian -

Små små chokladpastiller i den stora stora staden

Hej kära bloggläsare! Här kommer mer från min dag med Sara i NYC.
Efter den långa och härliga promenaden i Central Park begav vi oss mot Times Square. 
Där träffade vi Elmo. Hej Elmo!
Vi kunde inte motstå ett besök i m&m's world.
Här vet jag inte riktigt vad Sara gör men jag gissar på att hon försöker se ut som en m&m och jag måste säga att om så är fallet så lyckas hon riktigt bra!
Det heter inte m&m's world för intet. Nej då, två våningar med så mycket m&m's du knappt vågar drömma om och en massa andra m&m:iga saker.
Sara och Jag och alla andra barn under 12år kunde självfallet inte motstå att fota oss med Herr Blå m&m! Fast, småsnåla som vi är så hade vi inte lust att betala för korten som dom printade ut åt oss så jag gjorde en fuling. Blixtsnabbt smögsköt jag med kameran så att vi fick med oss bilderna i alla fall. (Blixtsnabbt med kameran, hehe. Ibland är jag allt rolig).
Ser ni Mr blå:s sensuella blick? Om jag säger så här. Han var exakt ungefär så sensuell i verkligheten fast lite värre. Han kladdade på oss båda så vi nästan blev chokade. Han klamrade sig fast vid oss och nöp oss i kinderna som värsta snuskpellen. Fy på dig m&m! Vet du inte om att det är ofint att vara het på gröten.
Om ni undrar så kommer det komma mer från gårdagen i NYC. Hörs snart! /L


Translation:
My day in NYC with Sara goes on here on my blog. After our walk in Central Park, we visited Time Square and the m&m's world. Oh my, there's a lot of m&m's stuff! We (and all the other children under 12year) took of course a pic with Mr Blue. In our case was he little bit of a dirty guy. I was chocked when he squeezed on us like I don't know what. You should be ashamed little guy. You should be ashamed... 

Kommentarer
Postat av: sara

åh gud på sista bilden ser jag ut o väga 350kg, usch fy tusan vill ja bara äta mig ännu fetare och gömma mig i mina valkar. HAHAHHAHAHAHAHHAHHHA ASSÅ LILIAN du förstår inte hur hårt jag skrattade när jag läste " Mr blå:s sensuella blick " och vidare där, fick hålla emot så otroligt hårt för att det inte skulle brista xD

2011-11-14 @ 05:00:51
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Rapp

Wonder if he has a boner... hmmm...



m&m är så jäkla gott, dit måste jag åka! då ska jag klämma på blå m&m istället. Hoppas ha inte har nått emot Lite man on man action.

2011-11-14 @ 05:32:19
Postat av: Lollo

Hahaha! Älskar Daniels kommentar!



Dina inlägg är störtsköna Lilian! Man längtar o väntar till nästa inlägg ska dyka upp!



Puss!

2011-11-14 @ 08:08:34
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0