konstigalilian -

Sallad Pizza Treats och Tia

Ikväll käkade jag middag med min danska lilla vän Tia på ett mysigt ställe.
Ett ställe som jag hade varit på en gång innan, så jag visste med andra ord att det var ett säkert kort.
Bakom min högra axel där jag satt såg det ut så här. 
Tia, och henne känner ni igen!
Jag åt salladsblad med en klick god röra på toppen och fyra tomater runt om.
Tia åt en pizza.
Som vanligt var danskans naglar pimpade till max och jajemen, jag för traditionen vidare med att blogga om dom.
(Tias naglar 1) (Tias naglar 2)
Vi åt ordentligt så med notan kom det några utsökta treats. Kul att restautrangen kör samma metod som jag kör med pojkarna -äter man ordentligt får man något sött efter maten.

Efter middagen åkte vi till Starbucks och sen så åkte jag och köpte tandkräm också. Nu vet ni det. Ses snart igen! 


Translation:
Me and Tia had a nice and delicious dinner tonight at Pizza by Elizabets.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Mys faktorn är hög :) Ser onekligen gott ut också. Jag skulle gärna byta mot mina frukost.

2011-11-17 @ 07:02:11
Postat av: Ass

Pratar ni svenska/danska med varandra eller kör ni på engelska? Eller är det bara jag som har svårt med danskan?! :S Ibland sitter jag som ett fån på jobbmöten för att jag inte hänger med :$

2011-11-17 @ 08:08:49
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: karro

åh vad mysigt det ser ut :) men jag blev riktigt glad över att höra att du köpt tandkräm, har oroat mig en längre tid för hur dina tänder egentligen mår? om du borstar dem som du ska? osv. Jag skulle gärna se ett inlägg om hur du borstar tänderna ;)



Love you <3

2011-11-17 @ 11:10:42
URL: http://kfrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0