konstigalilian -

Ping pong tjingalong!

För alla som är intresserade så doftar det Macintosh Spice i mitt rum just nu.
Och för att detta inlägg ska bli lite mer intressant ska jag visa er dom två ynka bilderna jag tog från ett party jag var på igår. 
Det var en trevlig fest. Såklart! Katie var ju där!

Japp, vi är i Amerika så såklart spelade några av grabbarna Beer Pong. Kul var det. Fast, detta inlägg kanske inte var det roligaste och fylligatse men så blir det ibland och det får man leva med. Hoppas ni också hade en bra lördag i alla fall!


Translation:
A pic on a yankee candle that fragrance my room.
A pic on Katie at the party I was on yesterday.
A pic on some guys who played beer pong at the party.
A pic describtion: a yankee candle that fragrance my room.
A pic describtion: Katie at the party I was on yesterday.
A pic describtion: some guys who played beer pong at the party.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Röda muggar!!! såklart :D signatur för Amerika parties

2011-11-20 @ 19:47:33
URL: http://kondenserad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0