konstigalilian -

Lollo har gjort det igen!

Lollo har gjort det igen! Förlängt mitt liv alltså. Dom här bilderna fick jag i ett mail där hon påstår att jag inte kommer känna igen några av mina älskade familjemedlemmar när jag väl flyttar hem till Sverige igen...
Mina systersöner Rufus & Love och min STORAsyster Bettis. 
Men jag säger så här -Ju större ni är ju mer har jag att älska! Men. Kära ni. Tänk på hälsan! ♥ Haha!


Translation:
My sister Lollo have sent me some pictures for telling me that I may not recognize some of my family members when I come home to Sweden again. But I say like this; the bigger you are = more for me to love.♥ (But please. Take care of your health :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag skrattar ihjäl mig!



Å vad jag Älskar dom där tjockisarna! :)



Puss!

2011-11-13 @ 04:54:02
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: sofia

Och när får vi se bilder på Lolo själv då? ;)

2011-11-13 @ 11:24:46
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Rapp

Ååå...! Älskar den där "Jummy Jummy" appen till iphonen :D har garvat så mycket åt resultaten som blir xD



Detta är inget undantag haha !

2011-11-13 @ 13:43:50
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Haha Jag DÖR av skratt.. Smög precis i mig några godisbitar som jag just ångrar..



Dom klär ju faktisk som tjockisar!



Teddys Kommentar: Å Nej! Dom får inte se ut så! Tabort dom ungarna..



Puss puss

2011-11-13 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0