konstigalilian -

Visste ni att...

Enligt statistik finns det en man i Sverige med namnet Barbapappa.
Jag håller mig neutral i frågan om jag tycker det är vackert eller ej. Däremot tycker jag det vore kul att få veta hur det är att heta Barbapappa. Så om det händelsevis skulle vara så att Barbapappa själv läser detta kan du väl vara vänlig att kommentera här nedan om hur det är att bära ditt namn.
Om det händelsevis är så att någon som känner Barbapappa läser detta kan väl han eller hon be honom att höra av sig till mig. 

När jag fick reda på att det är en man i Sverige som heter Barbapappa blev jag genast lite upprymd. Tänk, bara en enda person med namnet Barbapappa och personen i fråga är en man! Tänk om den personen är självaste Barbapappa! Just precis exakt den där grisrosa figuren på bilden! Tänk om han bor någonstans i Sverige. Kanske vid en grusväg i ett skogsbryn i en faluröd liten stuga med vita knutar. Chansen finns och jag erkänner att det är coolt!


Translation:
According to statistics, there is a man in Sweden named Barbapapa.
Nice or not, but very funny.





Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Väldigt coolt och lite spännande.



Ps. Helt underbart att vara kääääääääär <3

2011-06-24 @ 12:36:22
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se
Postat av: frida

Det var min första tanke, att mannen som har namnet Barbapappa naturligtvis måste vara the one only Barbapappa. Jag är också villig att medge att det vore coolt. Autograf-coolt (vilket är ungefär en åtta på en skala från 1-10).



Tack för din kommentar förresten. Och tack för Barbapappainformationen. Det var tveklöst roligast den här veckan!



2011-11-16 @ 08:42:50
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0