konstigalilian -

Hur står det till här då.

Innan man åker som au pair till USA måste man göra en hälsoundersökning för att kontrollera att hälsan är på bra.
Jag har just kommit hem från min hälsoundersökning där doktorn bekräftade att jag är frisk och kry.
Nu kan jag bocka av en sak till på att-göra-innan-USA-listan.


Translation:
Before you go to the U.S. as an au pair you have to do a health check.
I did mine health check this morning and everything looks good.
Now I can check off one more thing on my to-do-before-my-au pair-year list.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ju underbart!

2011-06-22 @ 12:21:14
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Eva

Helt underbart=)

nu är de inte långt kvar du...

sommar kram från mig

2011-06-22 @ 12:31:10
Postat av: Eva

ja jag tror de, älskar och göra annat, tv är bara något som står där och ser fin ut=)

2011-06-22 @ 12:32:55
Postat av: Katarinaz

Glädjer mig att du är frisk och kry. Jag <3 Dig

2011-06-24 @ 01:18:48
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0