konstigalilian -

Dyra Shampoo kostnader

Snart ska jag ta och mysa till det med en film, mitt på ljusa dan! 
Kommer nog bli så där mysigt som man kunde ha det under regniga
dagar på sommarlovet när man var liten. 

Ska se Trassel som är en helt underbar Disneyfilm!
I vintras var jag i väg och såg den på BIO i 3D.
Nu vill jag se om den igen, och igen och igen. Bra betyg va? 


Läst på filmens hemsida:
Tio kvinnor från produktionen lät håret växa när filmen gjordes.
Till slut klippte de av ungefär 25 centimeter vardera för att donera till en
organisation som gör peruker av äkta hår till personer som tappat håret på grund av sjukdom.

Fint gjort!


Translation:
Soon I'll cozy up with a movie. I'll see tangled, a wonderful movie from Disney.

Kommentarer
Postat av: Emma

Trassel är riktigt bra :) Den såg jag och lillsnuttan också på bio dock inte i 3d men den var bra ändå. Köpte filmen en lördag och till söndag kom hade dom kollat fem gånger på den :)

2011-06-22 @ 12:22:45
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0