konstigalilian -

titta lollo...

Jag har köpt en flaska saft åt dig!
Du vet den där goda som jag har pratat om.


Allra godast blir den med kolsyrat vatten och om du dricker den tillsammans med mig.

Den smakar nog lite som Bumbibärssaft.
I alla fall så som jag föreställde mig bumbibärssaften när jag var liten. 
Om du får några extra studsiga krafter återstår att se :)  

Puss Puss storasyster!

Translation:
Lollo, look what I bought for you, a bottle of that good juice I've talked about!
Maybe it tastes as gummibeary juice. In any case, as I imagine it :) 

Kommentarer
Postat av: Eva

är det en söt saft??

kramar

2011-06-14 @ 12:23:12
Postat av: Lilian

aa, det är en söt saft Eva. Kramar!

2011-06-14 @ 12:27:40
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åååå vad Spännande! Ska provsmakas imorgon! :)



Tack Älskade Lillasyster!



Puss & Kram

2011-06-14 @ 23:29:36
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0