konstigalilian -

teddy min älskling

Igår kom min älskade systerson Teddy över till mig.
Liiian ska vi leka?
Självklart skulle vi leka!

Efter att vi ätit glass och lekt snickare en stund ville Teddy bada i poolen.
Bada? Snälla?
Självklart skulle vi bada!


Jag hittade ett par flick-badtrosor som passade perfekt på Teddy.
Essikas (Jessikas) byxor?
Ja, det går väl bra Teddy?
Jaaaa, klart!

Behöver jag säga att det var underbart? :)

Translation:
Yesterday my nephew Teddy came over to me.
Liiian Should we play?
Of course!

After a while wanted Teddy to take a bath in the pool.
Take a bathe? Please?
Of course!

Guess if it was wonderful! :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken Härlig Stund! <3

2011-06-07 @ 11:15:40
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Teddy pratar om badet, senast i morse sa han att det var -kul bada poolen, kallt.. :) LillFisen klär i blommigt och rosa..

Tack för att du gjorde Teddys dag med ett dopp!

Puss

2011-06-07 @ 11:21:15
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0