konstigalilian -

En bukett uppskattning

Uppskattning är viktigt i livet. Både att ge och att få. 
Med det här inlägget vill jag ge er, kära bloggläsare, lite uppskattning. 
Särskilt till alla er som tar er tid till att kommentera.  

Till er kommenterare vill jag ge lite blommor, för blommor det är uppskattning det.
En bukett med blå hortensia får ni.  
Det är väldigt snällt av er att skriva en rad då och då.  
Utan er skulle bloggandet vara lite som kaffe utan mjölk, alltså inte falla mig lika mycket i smaken.

Translation:
A bouquet of hydrangea to all my blog readers. Especially to all of you who comment.
It makes blogging so much funnier!

Kommentarer
Postat av: Rapp

Lite är mycket och med det kommer man lågt med

2011-06-29 @ 11:04:49
Postat av: Linnea

:) Vilket bra inlägg!



Puss puss Lillasyster!

2011-06-29 @ 11:50:47
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-19 @ 22:38:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0