konstigalilian -

Greetings from U.S.

Jag har fått ett fint mail från min Local Childcare Coordinatore (LCC).
Det var den första kontakten med min LCC så nu vet jag lite om henne.
Hon gav ett bra första intryck med sitt mail. 

LCC  är personen som alltid finns till hand för en au par.
24h om dygnet 365dagar om året, om det inte är skottår förstås då blir det 366.


Translation: 
I've got email from my Local Childcare Coordinatore (LCC). 
It was the first contact with my LCC and she seems very nice. 
An LCC is the au pairs personal support during the year. 


Kommentarer
Postat av: becky

Hon e riktigt bra o du kommer inte bli besviken när du träffar henne:)

2011-06-26 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0