konstigalilian -

snickeboa hoppfallera hurra!

Min älskade lillebror Filip tog studenten i fredags!

Han gick bygg. Han var snyggast av alla. Han hade snickarbyxor på sig.
Jag älskar att han hade det. Jag älskar att han gick med på den briljanta idén som kom från mig. Ibland är jag inte så dum som jag ser ut förstår ni:)



Mamma och Jag

En myckad lyckad studentskiva hemma på gården.
Grillat, trevligt folk och karaoke på logen. Kunde inte bli mycket bättre.




Kycklingarna fick också ta del av festen iform av brödsmulor.


Grattis världens bästa lillebror! Nu är du fri :)

Translation:
Last Friday my little brother Filip graduated from high school.
It was a very successful day with wonderful people and lots of laughs. 
Congratulations world's best brother!


Kommentarer
Postat av: Eva

hejsan

skönt att sluta skolan, stor han blivit, snygg med=)

och vad fin du var i håret.

hoppas allt är bra.

kramar

2011-06-13 @ 08:57:25
Postat av: Linnea

Snygging till Lillebror har vi det kan ingen säga något annat om för då spöar jag upp dom! ;)



Vilka fina och härliga kort :) ser att några står jag för :)



Puss puss

2011-06-13 @ 13:24:52
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Lollo

Härlig Dag med många skratt!



Älskade Lillebror har blivit stor!



<3

2011-06-13 @ 14:52:42
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Emma

Tufft att ha snickarbyxor :) Ni ser ut att ha haft det supertrevligt!!

2011-06-14 @ 08:44:19
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Maritta

vilka underbara bilder...

2011-06-17 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0