konstigalilian -

Fyra grabbar och två tjejer

I går hälsade Berra, Jessin och jag på hemma hos familjen Scott.
Jessin och Berra. Berra som jag för övrigt ska gifta mig med nån gång tror jag.
Snutten låg och sov när vi kom.
Grabbarna hade med sig en present och blommor till Titus.
Jessin hade köpt en cool t-shirt och ursnygga dojjor till Titus.
Han kommer lätt vara coolast på lekplatsen.
I Pappas famn.
Vi käkad lasagne.
Finns det något bättre än ett gäng härliga människor samlade kring samma bord. Nej.
Vi nosade, gosade och tittade på lilla T länge. Man kan knappt slita blicken från honom.
Senare käkade vi fruktsallad med grekisk yoghurt och akacia honung.
Sent på kvällen sa vi hejdå. Vi sa nog hejdå fyra gånger minst.
Det var lite svårt att slita sig.


Translation:
Yesterday Berra, I and Jessin visited the family Scott. 
We ate well, cuddled with Titus (of course) and really enjoyed the evening.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Skulle ha minst lika svårt å slita mig ifrån lilla Titus! :)

2011-07-31 @ 13:15:29
Postat av: Ass

Läcker tröja! :) Jag vill också ha en sån! :)

2011-07-31 @ 13:37:10
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Lollo

Åååå vad Mysigt det var igår! :)

Lasagnen var supergod! Den gjorde Du Bra!



Älskar Dig såååååå Mycket! <3



2011-07-31 @ 14:02:34
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Linnea

JA ni ska gifta er och saffa många söta barn!



Hur mysigt ser det inte ut som att ni har haft det då? Lite smått avundsjuk...



Men men, det unnar jag dig! :)



Love You!

Puss

2011-07-31 @ 20:45:18
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0