konstigalilian -

Till Katarina Zubak

Det här är för att Du är så snäll...
När jag var i huvudstaden med mamma så besökte vi en antikaffär.
I affären hittade jag den här pyttelilla parfymflaskan.
Jag kunde inte låta bli att tänka på dig och din parfymsamling. Du älskar ju parfymer.
Så jag köpte den till Dig.
Den doftar ros och är rätt gullig tycker jag. 
Du får den nästa gång vi ses. 
Puss!


Translation:
For Katarina Z
When I was in the capital, I found this little perfume in an antique shop. Because you love perfumes I could not help but buy it for you. The scent is rose and the bottle is quite cute, I think. you get it next time we meet.
/Lilian

Kommentarer
Postat av: eva

gullig du är som tänkte på henne=)

kram

2011-07-26 @ 06:49:23
Postat av: Linnea

Va söt du är Lilian! Nästan lika söt som Katta :)

Puss

2011-07-26 @ 21:11:26
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Du är underbarast hjärtat <3

2011-07-27 @ 17:24:07
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0