konstigalilian -

Ett inslaget hus och lite sånt.

Än är jag inte riktigt färdig med bloggandet om lördgasbesöket i New York. Det får bli ett par inlägg till för jag vill ju visa er mer av det jag såg sist jag var där.
Som det här huset till exempel. Den julklappen skulle jag inte tacka nej till. 
Vi såg en kyrka också. Både på utsidan och på insidan.
Så här såg en ut på insidan ungefär. Mäktig och fin, men inte lika mäktig som den där kyrkan jag såg sist ni minns.

Trump Tower hade smyckats med stora glimmande stjärnor.
Man körde även på temat stjärna i det här skyltfönstret.
Och i det här skyltfönstret körde man på temat guldiga kugghjul.
När klockan blev fyra ungefär var det dags att säga hej då till Sara som skulle börja bege sig mot sin buss och vidare hem och faktum är att hon om bara några dagar ska bege sig hemhem. Och med hemhem menar jag att hon kommer sluta som au pair och flytta hem till Sverige igen. Så därför blev detta ett tråkigt hej då:ande eftersom vi inte kommer ses på ett tag. Så Sara min lilla Norrländska maräng, ta hand om dig och vårt kära fosterland tills nästa gång vi ses! 
När Sara gått var det bara Evan och jag kvar och vi styrde direkt vår kosa mot den stoooora fiiiina granna granen...


Translation:
Some more from my Saturday in NYC.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag visar verkligen mina bästa sidor när ja dyker upp på bild på din blogg :) tänkte iafmsäga aj aj kapten demskamjag göram:)! Bi måste ses när du kommer hem för ja saknar dig redan ! Du är en grym person, nämde dig idag för mamma när vi gick förbi en tidning med ernst på framsidan, kan inte göra annat än att koppla honom till dig nu. Ska berätta historien för dom nån dag. Bästa historien ever !!!!! Är riktigt glad att ja lärde känna dig kan ja säga :D jäkligt glad ! Du är en såndär feel good människa

2011-12-15 @ 01:50:40
URL: http://altelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0