konstigalilian -

En New York-tandläkares jobbgaranti.

Nu kör vi två inlägg till från F•A•O SCHWARTZ så att vi får med något från alla avdelningar. Först på tur -godisavdelningen. Japp, leksaksaffären har en egen godisaffär i sig. Det bästa av alla världar för ett barn.
En godisaffär i Willy Wonkas anda. 
Härliga kartonger för lösgodiset.
Karameller!
Alla som tycker det här pepparkakshus-kittet är fränt räcker upp en hand! (Jag är övertygad om att min svåger Tonye och min systerson Teddy räcker upp båda sina händer).
Barbie har också möjligheten att få sin egna pepparkakslya. Här vill jag tipsa er om att sno en av husdetaljerna till era pepparkasbyggen -kolla in polkagrisstängerna över dörren och kopiera idén vetja!
Klubbor i alla möjliga varianter. 
Speciellt juliga sådana.
...
En prinsessa mitt upp i allt.
Handy Manny PEZ.
Och här har ni hela Sagan om Ringen-ligan. Han längst till höger är min favorit.
Den där apan skulle jag velat ta med mig hem men jag kom inte på något bra sätt att smuggla ut honom ur affären så han fick stå kvar.
Nu efter att ni har tittat på allt sött får ni för säkerhets skull gå och borsta tänderna.



Translation:
Lots of caaaaaandy at F•A•O SCHWARTZ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Tacck så mycket :).

2011-12-07 @ 21:27:13
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Rapp

Jag ser då dig Lilian i PEZ Kartongen ;) men jag säger inte vilken.



Tur för dig att jag har en godispåse, för annars detta inlägg gjort mig aptokig efter godis.



Ha det fortsatt gott!

2011-12-07 @ 22:09:41
URL: http://www.danielrapp.info/?page_id=124
Postat av: sofia

Här hemma skulle Händige MAnnypezzen bli mest uppskattad tror jag. :) Både Anton och Elias är sålda på programmet och alla verktygen. :)

2011-12-07 @ 23:29:49
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du hade Rätt! Både Teddy coh Tonye skrek rakt ut när dom fick se det.. Teddy i stilen: "SVAMPBOB, mamma va e de?"

Tonye: "Haha Coolt"



Får man ta kort i affärer som du gör i USA?

För här i Sverige får man inte det i många affärer.. Tänkte så du inte blir fängslad..

Puss puss Älskar Dig!

2011-12-09 @ 11:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0