konstigalilian -

Om jag skulle tutta på napp skulle jag tutta på dom här.

Visst är det kul att få mejl med innehåll som får en att le med hela ansiktet.
I måndags dök det upp ett sånt glädje-mejl i min inkorg.
Mejlet var från min storasyster Louise. Hon skickade den här bidårande bilden till mig och skrev att hon och hennes Niklas hade blivit jätteglada när dom hittat "moster Lilian-nappar" till deras son Titus. Hon syftar på färgstänken förstår ni. För det är så att jag gillar färgstänk. Lite av mitt signum när det kommer till mina målningar och till när jag gör min egen header till bloggen och så. 

Jag blev superduperglad både över mejlet och över att min lilla honungspuff har färgstänkiga nappar som får dom att tänka på mig. Jag tänker på dom varje dag. Minst. 
Jag 1 älskar er 3! Puss / L



Translation:
Titus with pacifiers that reminds him of me. Although he is som young.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi Älskar Dig! <3

2011-12-22 @ 02:03:02
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

gulligt,

tittus så söt.

kram

2011-12-22 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0