konstigalilian -

Allt du önskar kan du få

God Morgon hos mig och God Middag hos er!
Vill bara visa er en till liten grej från julmarknaden i Love Park.

Nämligen den här väggen med ♥:an. En Wish Wall.
Man kunde köpa sig ett hjärta för 2$ och skriva ner en önskning och hänga upp det.

Många hade önskat roliga saker. Som att baseballs teamet Phillies ska vinna hela köret.

Tia hittade en önskning som hon tyckte passade in bra på sig själv för det är så att hon är besatt av Harry Potter. Hon kallar sig själv nörd och jag är beredd att hålla med.

Själv hittade jag också ett redan önskat hjärta som jag tyckte passade in på mig. 

Nu ska min dag börja här på andra sidan havet. Vi hörs snart igen! /L



Translation:
A wish wall in Love Park, Philadelphia. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love park & wish Wall,det är nåt bekant över namnena på någe vis...;)

2011-12-22 @ 16:30:39
Postat av: Helena

tack söta du. många kramar till dig

2011-12-22 @ 22:17:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack snälla du för din kommenter. Hoppas du får en fantastisk jul ☃ (en liten klump som ska föreställa en snögubbe haha) Stor kram!

2011-12-23 @ 23:27:13
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Sandra

God jul på dig!

Hoppas du får en trevlig jul.

Kram

2011-12-23 @ 23:33:09
URL: http://madefourkids.blogg.se/
Postat av: Boalitos

God Jul!! Getryggarna älskar Dig!!

2011-12-24 @ 11:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0