konstigalilian -

Johanna&Johanna&Jag

Fredagskvällen spenderade jag med Johanna&Johanna.
Först käkade vi här.
En populär sportbar med mycket folk och tv-skärmar som visade kvällens phillie game.
Dricka.
Mat.
En av Johannorna.
Efter maten åkte vi till Movies 10 för att kolla film.
Den här filmen blev det. 
Ett rörande drama om skillnaden mellan svarta hushållerskor och vita överklassare i Amerika under 1950-talet.
Johanna köper sin biljett. I en lucka. Precis som förr.
Snackmenyn.
Vi köpte popcorn dränkta i smör.
Coola bilder jag fick till inne i biosalongen va!
Johanna&Johanna
Jag proppad med popcorn.
Filmen var kanon! Och den där costume designern får mitt toppbetyg för ett grymt bra jobb.
När vi gick ut från salongen passade jag på att fota lite snygga detaljer för att visa er hur underbar denna biograf är. Precis så där som det ska vara i USA.
Taket.
Vattenstationer utanför sallongerna ifall man glömt att köpa dricka och råkar törstar ihjäl sig av allt popcornsätande eller så.
Coming soon-skyltar som blinkar i alla möjliga färger och ser allmänt lyckliga ut.
Dam och Herr toaletter.
Den trevliga kvällen med tjejorna avslutades med en dive thru på Mc Donalds. Jag köpte mig en pineapple&mango shake. Mycket god!


Translation:
Last night I was with Johanna and johanna. We had a nice evening with a bite at Buffalo Wild Wings and cinema. We saw the movie The Help. A touching drama that you ought to see.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Lilian! jag tror du haft solbrrillorna på rätt ofta:D

Häftiga bilder. Typiskt Amerikanst. Mc D? why not. Kul med din blogg? ooh Yes!



Keep havin' a great time!

2011-08-27 @ 19:50:15
Postat av: Maritta

fotograferskan Nr:1

2011-08-27 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0