konstigalilian -

Svindyr vattenmelon och internationellt körkort.

Tidigare i dag blev jag akut sugen på vattenmelon. Lite surt när man bor 3 mil ifrån närmsta affär som säljer sånna exotiska saker. Tur att jag har körkort, tänkte jag. Hoppas att jag har en snäll pappa också...
Det hade jag. Han lånade ut sin bil till mig så jag kunde åka iväg och handla en saftig melon! Men innan jag gav mig av gjorde han mig införstådd om att det skulle bli en väldigt dyr melon med bensinkostnader och allt. Han hade rätt. 19:90/kg + bilslitage. Men det var det värt! Man lever bara en gång som jag brukar säga i sånna här lägen.
På tal om bil och körkort. I dag postade jag min ansökan till ett internationellt körkort.
Det ska man göra ungefär 2 veckor innan avresa.
Så snart har jag ett godkännande från motormännens riksförbund.


Translation:
Today I posted my application for international driver's license.
It should be done two weeks before departure.
Also, I have been eating watermelon. Yummi!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

wow! vilket bra objektiv! älskar suddigheten bakom vattenmelonen (och alla dina andra bilder!)! din blogg är himla trevlig att läsa, lilian!

2011-08-01 @ 20:26:08
URL: http://ahlin-vitamin.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jaså är det där den är våran skål :) Missade den efter festen tydligen..

Hihi.. Melonen ser otroligt god ut!

Kör försiktigt!



Puss puss

2011-08-01 @ 20:33:16
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Rapp

Mumms mumms!

Bokehlicous pictures, wide open apeture godlike sexyness!

Och översättning av ditt Svenska körkort på G där, hoppas dem inte stavar fel på något ;)

2011-08-01 @ 21:00:03
Postat av: eva

gott med melon=) har med de och äter på natten när ja jobbar.

snäll pappa du har...

kör försiktigt,

inte långt kvar nu du, nervös??

kram

2011-08-02 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0