konstigalilian -

Min färgstarka syster

Vet ni? Jag har en skyddsängel vid min säng.
En skyddsängel som jag har fått av min storasyster Nilla.
Det här är Nilla. Hon är så himla fin men hon gillar inte att vara med på bild. Men ibland tvingar jag henne precis så som hon tvingade mig att vara med på bild när jag var liten. Det kallas för att få igen för gammal ost :)
Det här är min skyddsängel. Den skyddar mig extra bra för Nilla har pussat på den.
Här hänger den och vakar över mig.
Jag är glad över att ha den hos mig. Speciellt nu när den stora stormen är på väg hit.
Vi kommer med största sannolikhet bli av med elektriciteten här så bli inte oroliga om ni inte hör något från mig under helgen. På tisdag kan ni börja oroa er som först.
Till Nilla. Jag Älskar Dig! ♥

Translation:
I have a angel who watching over me. I've got it from my bigsister Nilla. The pretty angel is hanging next to my bed in my room. I hope the angel will protect me and my home some extra during the storm who comming up..

Kommentarer
Postat av: Rapp

Vilken fin sak å ha med sig, speciellt nu :)

Ingen Irenen kan tackla super Liljan! Du kommer pusta å frusta och blåsa omkull Irenen :)



Sköt om dig! kram

2011-08-27 @ 09:23:22
Postat av: Linnea

Obehagligt det är..

Hoppas att det inte blir så farligt..

Här hemma har vi sommarväder idag..

Nu ska vi göra oss fina för dop, Thelma och Theos dop..



ÄLSKAR DIG!!

2011-08-27 @ 10:35:01
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tänk vilken Tur vi har att Nilla är just vår Syster! <3

2011-08-27 @ 15:23:13
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0